niedziela, 16 listopada 2014

Miniaturka~Kochamy cię Katie ♥

Witajcie drodzy Potterhead. Smutno mi było po tym jak nikt nie skomentował mojej poprzedniej miniaturki, ale nie zraziłam się i napisałam kolejna taką króciutką. Bardzo proszę was o szczere opinie bo to dla mnie strasznie ważne. A teraz zapraszam do czytania.

*♥♥♥*



-Oh! Ty nic nie rozumiesz! - krzyknęłam rozwścieczona.
- Jak nie rozumiem? Przecież to świetna nowina nie wiem o co ci chodzi? - odparł zaskoczony.
       Przetarłam zapłakane oczy. To nie było dla mnie takie proste. Bałam się co powiedzą rodzice. Przecież miałam dopiero 17 lat. Byłam taka młoda. To było niedorzeczne. Sama siebie przeklinałam. Nie miałam pojęcia jak do tego doszło, byłam głupia.
- Ja ci pomogę - blondyn zapewnił..
      Uśmiechnęłam się nieśmiało. Czy naprawdę był w stanie zrobić to w imię naszej miłości? Przecież nie musiał. To dziecko wcale nie musiało być jego. Mogło należeć do Zabiniego, do Harry'ego i do Jeszcze kilku innych chłopaków. Nie wiem czemu to zrobiłam. Dlaczego przespałam się z każdym po kolei? Może chciałam coś tym udowodnić. Udowodniłam jedynie tyle, że żaden facet nie jest mnie wart , i nie zasługuje na moją miłość tak bardzo jak Draco. Mimo, że ciężko było mu zaakceptować myśl, że został zdradzony pogodził się z tym, że be ze mnie jego świat traci sens, a mój bez niego...Kochaliśmy się bezgranicznie, a dzięki przekonaniom Dracona uwierzyłam, że mała Katie będzie tylko przypieczętowaniem naszej miłości....


*♥♥♥*

Miniaturka nie jest ani trochę związana z moim opowiadaniem. Pisałam w pierwszoosobowej narracji, by nie pisać imienia głównej bohaterki. O to chodzi właśnie byście użyli wyobraźni i sami dopasowali sobie dziewczynę do tej miniaturki. Hermiona, Fleur, Luna czy Pansy. Kto kogo chce i jakie parringi najbardziej lubi :) Mam nadzieję, że się spodoba. Do następnego napisania!

~Lady Vega♥

PS; Rozdział dodam jakoś w tygodniu: Wtorek, Środa, najpóźniej czwartek !:)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne :) czekam niecierpliwie na kolejny rozdział , chce sie dowiedziec co Draco powie Fleur , Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna przygoda!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy