czwartek, 20 listopada 2014

Miniaturka- drabble- Połączeni na wieki

Kochany Draco!
Przepraszam cię, ale nie potrafię tak dalej żyć. W rozłące z tobą. Jest mi ciężko, kiedy widzę ciebie razem z nią. Wiem, że już nie jesteśmy razem i że straciłam już swoją szansę na odzyskanie twojego zaufania, ale wiedz, że nigdy nie przestałam cię kochać. To uczucie było silniejsze odemnie i nie potrafiłam się go wyzbyć. Tak, wiem ty masz swój świat i swoją kobietę, a ja piszę to tak po prostu, żebyś wiedział. Ja nie mam nikogo. Jestem sama na tym świecie i nieszczęśliwie zakochana, dlatego pomyślałam "po co to dalej ciągnąć?" Właśnie, nie ma sensu. Moje życie stało się koszmarem odkąd ciebie w nim zabrakło, więc postanowiłam ostatecznie podjąć decyzję. Piszę to już ostatkami sił. Nie zostało mi wiele, życia. Wszczepiłam sobie śmiertelnego wirusa, bo nie wyobrażam sobie życia bez ciebie...Chociaż wiem, że ciebie i tak to nie obchodzi to wiedz, że umrę kochając...

Umarła. Draco przyszedł na jej pogrzeb. Zawsze odwzajemniał to uczucie, ale nie potrafił zebrać się w sobie i jej o tym powiedzieć. Umarła myśląc, że nie jest kochana. To było najgorsze, co mogło ją spotkać. Nienawidził się za to. Tak ją skrzywdził dlatego postanowił połączyć się z nią na wieki...Zabił się...




*♥♥♥*

Dramatyczna ta miniaturka. Dedykowana wszystkim czytelnikom. :) Tak samo jak w poprzedniej miniaturce, wy ustalacie kogo chcecie za główną bohaterkę :) Mionę, Lunę, Fleur, Ginny? Piszcie kogo wy widzieliście jako autorkę listu ! Ja przyznam, że najbardziej mi pasuje tutaj Hermionka :)

~Pozdrawiam Lady Vega♥

3 komentarze:

  1. KOcham cię <3 Przepiękna miniaturka , czekam na kolejny rozdział i nigdy więcej nie zabieraj mi zeszytu bo pozostaje z taką pustką w sobie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz znać treści wszystkich kolejnych trzech rozdziałów, bo mi w ogóle na bloga nie wejdziesz i nie będzie niespodzianki :D Czekaj sobie cierpliwie i za kilka tygodni wszystkiego się dowiesz :) A rozdział 10 już automatycznie ma się wstawić w sobotę o 9 rano, więc sobie poczytasz <3
      Też cię kocham i czekam na twoje opowiadanko!

      Usuń
  2. OJ wejdę wejdę <3 z twoich bazgrołów duzo sie nie rozczytałam :< w sobote z ranka wpadę punktualnie , przed kinem :* To se jeszcze na moje poczekasz :D

    OdpowiedzUsuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy