wtorek, 30 grudnia 2014

Herb Hogwartu :)

Witajcie!
Dziś powracam z nowym (starym) rysunkiem :D Zaczęłam go już bardzooo dawano, bodajże w wakacje, a teraz odkopałam go i postanowiłam dokończyć. Wyszedł moim zdaniem (O dziwo) ładnie, bo zazwyczaj moje rysunki średnio mi się podobają :P Jedyne co nie daje mi spokoju to strasznie małe to "H" na środku no ale już nic nie zmienię i jest jak jest :) Tak czy siak mam nadzieję, że się wam podoba ☺

Zamieszczam jeszcze zdjęcie na którym się wzorowałam. Zmieniłam jedynie to, że usunęłam ten napis na dole a dodałam u góry napis "Hogwart" :)

Na razie się z wami żegnam i do napisania! ~Lady :*

PS; Jeszcze raz serdecznie was zapraszam na bloga mojej przyjaciółki :)
KLIK

9 komentarzy:

  1. Co powiedzieć, po prostu cudeńko ! Aż nie mogę się na patrzeć *.*
    Oddaj mi trochę swojego talentu :) Czekam niecierpliwie na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, masz talent, więc mój (chociaż go nie mam XD) nie jest ci potrzebny :*

      Usuń
    2. Do rysowania, ty chyba żartujesz ! Ja nie mam w ogóle talentu, za to ty masz duży :*

      Usuń
  2. Ślicznie ♥ Kiedy 20 rozdział? ☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A rozdział 20 postaram się wstawić w weekend, chyba, że uda się wcześniej :)

      Usuń
  3. Ojejku bardzo dziękuję, zupełnie się nie spodziewałam ♥
    Ściskam Mania :*

    OdpowiedzUsuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy