czwartek, 1 stycznia 2015

LA :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Dziękuję za nominację Jennie Chase (z góry przepraszam jeśli źle napisałam),a tutaj jej blog http://dramione-ukryta-milosc.blogspot.com/


1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Ojej, naprawdę ciężko mi powiedzieć, które jest największe, ale chyba to, że chciałabym rysować hiperrealistycznie i dużo osiągnąć w życiu :)
2. Gdybyś mogła przeżyć życie swojej ulubionej postaci z HP, to czy byś była szczęśliwa?
Oczywiście! Moją ulubioną postacią jest oczywiście Fleur. Myślę, że jej życie (z książek HP) było bardzo ciekawe. Chciałabym zobaczyć jak dokładnie wygląda akademia magii beauxbatons czego nie dowiadujemy się w żadnym z siedmiu tomów :)
3. Ulubiona książka? Dlaczego?
Oprócz rzecz jasna serii HP moją ulubioną książką jest Cherub :) To książka o nieletnich agentach, a ja uwielbiam takie mroczne klimaty, które w odróżnieniu od HP mogły by mieć miejsce naprawdę :P 
4. Jaką nadnaturalną moc, chciałabyś mieć? I do czego byś jej używała?
Nie wiem czemu ale zawsze zazdrościłam mocy, którą posiadała Elsa z "Krainy Lodu". Ale teraz jak nad tym się zastawiam to sama nie wiem. Mogłabym też być animagiem!
5. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w przeszłości, co by to było?
Sama nie wiem czy cokolwiek chciałbym zmieniać. Życie jest piękne właśnie dzięki temu, że się toczy i że nie mamy na nie wpływu :)
6. Wybierz piosenkę, która najlepiej cię opisze.
I'll Love You For A Thousand More, jestem wrażliwcem i myślę, że ta piosenka idealnie do mnie pasuje :)
7. Czy chcesz napisać kiedyś książkę?
Zabierałam się do tego mnóstwo razy, ale efekty były takie, że po pięciu rozdziałach uznawałam, że to wszystko jest do d**y i już dalej ie pisałam. Mam kilka takich rozpoczętych historii :)
8. Wymarzony chłopak?
Ojej *.* Na pewno wyższy ode mnie.  Może być maks 3 lata starszy ale nie młodszy >.< Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny: Nie jestem w stanie do końca opisać(ale musi być przystojny XD), bo zawsze kiedy opisuje swój ideał spotykam potem chłopaka, który wcale nie pasuje do opisu, a mimo to mi się podoba :P
9. Czy masz jakieś rzeczy związane z HP?
Różdżka, krawat Huffu i ogólnie taki cały zestaw szat hogwartowski (oczywiście pozbierany ze zwykłych ciuchów, czarny sweterek podkolanówki itp.), Zmieniacz czasu Hermionki i bransoletka z IŚ :)
10. Możesz pojechać do trzech miast na Ziemi, jakie wybierasz?
Paryż, Paryż, Paryż, kocham Francję :) No i oczywiście do Londynu, żeby odwiedzić muzeum HP, a trzecie? Hmm...Może gdzieś do Ameryki? Chicago :)
11. Od czego zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Miałam już wcześniej bloga z rysowaniem itp. potem była tez redaktorką na blogu LillaLou :) To były moje takie początki,a teraz to mój taki jakby trzeci blog i staram się go w miarę dobrze prowadzić by zdobywać obserwatorów. Chociaż wiem, że do perfekcji jeszcze daleko XD


Ja nominuję:
http://nlc-hogwarcik.blogspot.com/
http://dramione-nie-zapomnij.blogspot.com/
http://bajkoweopowiadanie.blogspot.com/
http://d-dw-h.blogspot.com/

Mniej niż powinno być, ale cóż lubię naginać zasady XD
I teraz moje pytanka :)

1.Skąd pomysł, inspiracja na twoje opowiadanie?
2.Gdybyś mogła wybrać zwierzę, którym byś była, to które byś wybrała i dlaczego?
3. Jaki jest twój ulubiony dom z HP, a jakiego najbardziej nie lubisz. Dlaczego?
4. Twoje plany na przyszłość?
5.Czy chciałabyś być główną bohaterką swojego opowiadania? 
6.Największe marzenie?
7.Wolisz spódnice czy spodnie?
8. Twoja największa pasja, hobby?
9.Dlaczego założyłaś bloga?
10.Co w sobie lubisz najbardziej?
11.Jaką porę roku lubisz najbardziej? 

I tyle na dziś rozdział już niedługo :*
Pozdrawiam Lady:*

2 komentarze:

  1. Droga artystko! ( patrząc na poprzednią notkę ;p )

    Zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej dowiesz się na ilovesomuchmydarling.blogspot.com

    Susan ♥

    OdpowiedzUsuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy