środa, 14 stycznia 2015

LA po raz...trzeci!

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Chciałam bradzo podziękować Anulakowi :) http://opowiadaniaiopowiesci.blogspot.com/


1. Lubisz rysować? Jeśli tak to co najczęściej rysujesz?
Kocham, kocham kocham :D Najczęściej? Projektuje lub rysuje portrety :)
2. Jaki dzień w roku lubisz najbardziej?
Cóż, ciężko mi wybrać jeden, bo lubię swoje urodziny, ale lubię też urodziny innych, ale i tak chyba tak najbardziej lubię...No sama nie wiem no to może ten, w którym poznam mojego przyszłego męża XD
3. Ulubiony blog?
Jeden? No ciężko wybrać mi ten jeden jedyny, ale jednym z moich ulubionych jest blog mojej koleżanki: http://burzliwa-milosc-lily-evans.blogspot.com/. To nowy blog, a ja robiłam do niego szablon :)
4. Ulubiony sklep?
Tally Weijl, House, Sinsay 
5. Jakim bohaterem/ bohaterką z książki chciałabyś być?
Fleur, Luną z HP lub Galadrielą lub Arweną z Władcy pierścieni :P Ciężko wybrać :)
6. Kredki czy ołówek?
Kredki, zdecydowanie choć od pewnego czasu zastanawiam się nad przejściem na ołówek :)
7. Masz jakieś nietypowe hobby? Jakie?
O ile nietypowym to można nazwać to lekkoatletyka i biegi przez płotki :P
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Chemia i plastyka :) Lubię też nawet niemiecki i geografię :)
9. Ulubiony kraj?
Argentyna- bo Messi ♥ Wielka Brytania-Bo Harry ♥ Francja- bo Fleur ♥ I Śródziemne- bo Legolas♥ XD 
10. Masz konto na deviantart?
Chyba mam, ale nie pamiętam hasła XD
11. Ulubiony serial?
Pierwsza miłość, Violetta, Pingwiny z Madagaskaru :) Nie mogłabym się zdecydować na jeden :)


Ja nominuję:
http://dramione-ukryta-milosc.blogspot.com/
http://ilovesomuchmydarling.blogspot.com/

moje pytanka:
1.Jaka jest twoja ulubiona książka? Dlaczego?
2.Co sądzisz o pairingu Drarry?
3.Czy chciałabyś w przyszłości wydać książkę?
4.Czego się boisz? Dlaczego?
5. Ulubiony gatunek muzyki?
6. Twój patronus?
7. Twoja największa pasja?
8. Twój ulubiony sklep?
9. Twój wymarzony chłopak?
10. Spodnie czy spódnica?
11. Jaki magiczny przedmiot (z HP) chciałbyś posiadać :)


To tyle na dzisiaj :) Cóż rozdział dopiero w trakcie pisania, ale może uda mi się go wstawić w weekend :)
Na razie się zwami żegnam i dziękuję za prawie 6000 wyświetleń ♥♥

3 komentarze:

  1. Widzę nowy wygląd bloga :) Jest naprawdę ładny, ale osobiście bardziej podobał mi się poprzedni ;)
    Buziaczki
    Panienka Livvi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś tamten zbrzydł, ale cóż nie przyzwyczajaj się, bo wciąż czekam na zamówienie z szabloniarni z nagłówkiem z Draco i Fleur :*

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację i propsuję wygląd bloga! Bardzo mi się podoba :D
    Całuski,
    Jenna Chase xx

    OdpowiedzUsuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy