poniedziałek, 5 stycznia 2015

LA poraz drugi XD

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominowała mnie: Susan Tyler, której serdecznie dziękuję ♥ i zapraszam na jej bloga: http://ilovesomuchmydarling.blogspot.com/


1. Napiszesz coś o sobie?
Szatynka, prawie 170cm :P Chudziutka nie za piękna kochająca rysować. Lubie się śmiać, ale z reguły jestem nieśmiała :)
2. Gdybyś mogła wybrać, którą postać zagrałabyś w swoim ulubionym filmie, jaka by to była?
Jeśli chodzi o mój ulubiony film "w tym momencie" to jest nim "Hobbit". Zagrałabym w nim Tauriel. Wiem, że w książce jej nie było, ale w filmie ma bardzo ciekawą rolę, a poza tym ja osobiście uwielbiam Kiliego i Legolasa i miałabym ich przy sobie XD
3. Ile miałaś lat, gdy przeczytałaś po raz pierwszy powieść J.K. Rowling?
Sama to bodajże jak miałam 12, ale jak miałam 6 lat tata mi go czytał :)
4. Który cytat z Harry'ego Pottera ma dla ciebie najbardziej zrozumiałe przesłanie?
"...to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności. "
To jeden z moich ulubionych cytatów. Bardzo go lubię i nieraz dodawał mi sił :)
5. Czy czasem używasz okrzyków typu " na gacie Merlina! " lub " na Merlina! " ?
Nie, nie raczej nie używam XD
6. Gdybyś była animagiem jakim zwierzęciem byś była, i jaki kształt miał y twój patronus?
Gdybym była animagiem to myślę, że chciałabym być gepardem :D A mój patronus? Może koń :)
7. Jaka jest twój ulubiony nauczyciel z HP?
Hagrid, McGonagall i kilku innych. Nie potrafię wybrać jednego :C
8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Pomijając HP to Cherub :) Seria książek o nieletnich agentach XD
9. Komedia czy Horror?
Zdecydowanie komedia. Nienawidzę horrorów >,<
10. Chciałabyś wydać kiedyś własną książkę?
Jasne, nie raz o tym myślałam, ale póki co prowadzę bloga, a o poważnym pisaniu pomyślę za parę lat :)
11. Wierzysz w Boga, Merlina czy Gandalfa? ( ;p  ja w dwóch ostatnich )
Wierzę raczej w Boga i Gandalfa xD Sama nie wiem...

nominuję:
http://opowiadaniaiopowiesci.blogspot.com/
http://www.sarawistudio.pl/
http://burzliwa-milosc-lily-evans.blogspot.com/
http://lifestylegirl88.blogspot.com/

Moje pytanka :)

1.Gdybyś mogła wybrać sobie moc to jaka ona by była?
2.Twoja największa zaleta?
3.Dlaczego założyłaś bloga?
4. Jaki pairing lubisz najbardziej?
5. Co sądzisz o Drarry?
6. Twoja ulubiona pora roku?
7.Kim chcesz zostać w przyszłości?
8. Ulubiony film?
9. Jakbyś była animagiem to w jakie zwierzę byś się zmieniła ?
10. Piosenka, która najlepiej cię opisze?
11. Czy ty też nie możesz doczekać się wakacji? XD

To na dziś tyle :) Co do rozdziału nie wiem kiedy będzie ale na pewno nie wcześniej niż w weekend Może jednak dam radę wcześniej  :P Na prośbę mojej przyjaciółki rozdziały będę starała się robić dłuższe, ale oczywiście nic nie ma za darmo i tym samym będą się one pojawiały rzadziej niż dotychczas :C

Mam nadzieję, że to was nie zrazi :D
ściskam was Lady :*


2 komentarze:

  1. Jak zrobiłaś taki śliczny wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafikę pobrałam z jednaj z szabloniarni i pokombinowałam z kodem CSS :) Ale i tak niedługo się zmieni, bo czekam na zamówienie na bajkowych szablonach :)

      Usuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy