niedziela, 24 sierpnia 2014

Moje rysunki :)

Hej!
W ciągu ostatnich dni próbowałam zabrać się do narysowania jakiejś postaci z Hogwartu. Szczerze mówiąc trochę ciężko mi to przychodziło no ale posiedziałam wczoraj kilka godzin i o to efekty mojej pracy :)
Luna Lovegood jakby ktoś nie poznał, bo moim zdaniem za bardzo podobna to ona nie wyszła ale rzadko rysuję portrety i właściwie od niedawna przestawiłam się na samodzielne rysowanie postaci, ponieważ wcześniej rysowałam na obrysach typu : Top Model czy Lilla Lou.
Tak czy siak jestem zadowolona.

A to niżej rysunek (a właściwie napis xD) jeszcze z lipca. Sama go wykonałam i jest taki sobie oto :D


W sumie z obu prac jest w miarę zadowolona i niedługo może znowu coś narysuję, a jeśli chodzi o opowiadanie to już za parę dni dodam pierwszy rozdział. Napisałam już cały w zeszycie ale muszę go jeszcze przenieść do komputera z małymi poprawkami. Jestem trochę zła na adminkę Mionęę no ale jak w najbliższym czasie czegoś nie doda to sobie z nią poważnie porozmawiam. A na razie się z wami żegnam i do zobaczenia! :) /~ Lady Vega ♥

10 komentarzy:

  1. Blog jako tako masz ciekawy, ale mam prośbę. Weź kuźwa zmień czcionkę bo gryzie w oczy xD Ciężko się czyta, a jak dodasz rozdział to chyba nie dam rady i powiem sobie, że to pier**** bo może rozdział byłby ciekawy, ale czcionka bardzo przeszkadza. Ale ogółem to w sumie jest ok. A... rysunek całkiem ładny ;) Od razu poznałem ,że to Luna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok Spokojnie zaraz zmienię. Nie bulwersuj się tak xD I cieszę się, że rysunek się podoba :)

      Usuń
    2. Teraz lepiej się czyta :3 to czekam na kolejny wpis ;)

      Usuń
    3. Właśnie Przepisuje rozdział na bloggera :D za kilkanaście minut powinien się ukazać :)

      Usuń
  2. Wiesz to bardzo dziwne ,że ty i twój NIBY obserwator Kott(głupie)! jesteście ta samą osobą.Głupia raczej nie jestem,wiesz?Trzeba porównać daty i godziny.Kott 26 sierpnia o godz.10.09.,a ty dziwnym sposobem też 26 sierpnia o godz.10.21.Nikt się na to nie nabierze chyba,że głupek jakiś.Skasuj to konto,a nie twórz po to ,żeby myśleli ,że ktoś komentuje.POWIEM JEDNO:Oszustwo!!!
    Ta która dokuczała Catty Night
    na jej blogu! -;-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość niemiłe, że oskarżasz mnie bezpodstawnie o oszustwo. Jak byś nie zauważył Kott również prowadzi swoje blogi i nie jest on moim drugim kontem :) A skoro uważasz, żebym nie pisała dalej tego bloga to po co w ogóle na niego wchodzisz? Dodam jeszcze, że nie życzę sobie więcej takich komentarzy zwłaszcza z anonima :) Osoby piszące z niego są krótko mówiąc tchórzami skoro nie chcę wyrażać swoich opinii pod własnym nazwiskiem. A to nie moja wina, że byłam na Blogu akurat kiedy była tam mój obserwator :)
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Popieram Mari (mogę tak na cb mówić Marianno? :) )

      Usuń
    3. Jasne :) Koleżanki tak do mnie mówiły w podstawówce XD

      Usuń
  3. Śliczny rysunek Luny :33 Ja bym zrobiła gorszy, chociaż trochę talentu to maam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno nie zrobiłabyś gorszego ☺♥

      Usuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy