piątek, 15 sierpnia 2014

Mały wstęp do świata magii :D

Cześć!
Ten blog będzie dotyczył Harry'ego Pottera i wszystkiego co z nim związane. Na stronce co jakiś czas będą ukazywały się posty ze zdjęciami i ciekawostkami z hogwartu i może tez jakieś quizy z nagrodami. Ja osobiście planuje zacząć pisać opowiadanie o czarodziejach i co jakiś czas dodawać rozdziały ale to się jeszcze zobaczy :p
Bloga będą prowadziły dwie adminki  -ja czyli ~Lady Vega   i moja koleżanka ~ Mionaa :)
Nie wiem jakie posty będzie dodawać Mionaa ale mam nadzieję, że polubicie ją i mnie. To tyle w pierwszym o poście do zobaczenia /~  Lady Vega:)
PS. Nie wiem jak wy ale ja ich kocham ♥

3 komentarze:

  1. no, ja też są tacy piękni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardziej przepadam za Dramione i Rochang :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię Draur i Jelse, Dramione też :)

      Usuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy