środa, 4 lutego 2015

Wybaczcie :C

Wybaczcie, ale rozdziału na razie nie będzie :C Może pojawi się za 2 tygodnie, ale nie obiecuję. Nie to, że straciłam wenę. Nic z tych rzeczy. Rozdziały mam napisane, aż do 27, ale w zeszycie. Trzeba je przepisywać na komputer, a to zajmuje dużo czasu,którego mi brak. Jak wiecie mam też drugiego bloga, ale tam już się nauczyłam, że jak mam wenę to piszę od razu, albo na telefonie, albo na komputerze, żeby potem nie było marnowania czasu na przepisywanie :c Bardzo was przepraszam. Jak tylko znajdę wolna chwilkę rozdział dokończę :)
Do napisania Mania :*

3 komentarze:

  1. Szkoda kochana :c No, ale trudno rozumiem. Pozostało teraz tylko niecierpliwie wręcz czekać co dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co?! Nie! Zgłaszam sprzeciw! Jutro sobie pogadamy :D
    JESTEM ZBULWERSOWANA ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię, ale nie mogę pozwolić na to żebyś dodała następny rozdział dopiero za 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy