wtorek, 9 września 2014

Hermionka :D

Hejka!
Dziś tak szybko bo mam mało czasu. Mówiłam już w jednym z postów, że rysuje Lilla Lou\ Top Model. Tak więc dziś chciałam wam pokazać moją pracę wykonaną na jednym z tych właśnie obrysów. Jest to Hermionka, którą wysłałam na konkurs na tej stronce : Lilla Lou Teens
Gdyby ktoś chciał mnie wspomóc to tutaj linka do samej pracy, na którą można oddawać głosy (od 1 do 6 i trzeba mieć założone konto :P) KLIK

Ogólnie z samej pracy
jestem zadowolona jednak sądzę, iż mogłam to zrobić lepiej no ale cóż trudno :D



Chce jeszcze powiedzieć coś do adminki Mionyy, że ma wejść na tego bloga i wreszcie coś na niego wrzucić bo normalnie nie wytrzymam >.<  Niby taka Potterhead a tu proszę :| No, ale mam nadzieję, że w końcu zrozumie, że ona też jest jedną z założycielek bloga i ma obowiązek się na nim udzielać!

Niedługo 3 rozdział a potem 4, ale już pisany przez Mionęę (najprawdopodobniej ) :)
A na razie ja się z wami żegnam i  do zobaczenia ! / Lady Vega

3 komentarze:

Witam drogich Potterhead i zapraszam do komentowania :)

Obserwatorzy